Polub nas na Facebooku! Dołącz do naszej grupy Zajrzyj na naszego Discorda
News

Aktualizacja 1.10 z nowym trybem!

Aktualizacja 1.10 z nowym trybem!

Mamy nadzieję, że wy również nie mogliście się doczekać najnowszych zmian. Najbliższy patch przyniesie parę kluczowych poprawek w trybie Battle Royale między innymi zmianę sposobu celowania oraz szansy na przedmioty jednorazowe. Poprawione zostanie również wiele pomniejszych błędów i zwiększona zostanie wydajność. Jedną z najciekawszych nowości jest nowa wersja ekwipunku! W kampanii Ratowania Świata spotkamy się z 4 nowymi bohaterami jednak dostępni będą oni tylko na konsolach Xbox One.

The Game Awards

Fortnite otrzymało nominację w kategorii najlepszej gry wieloosobowej w 2017 roku. Oglądajcie z nami galę The Game Awards 8 grudnia o godz. 4:00 naszego czasu (trochę wcześnie, ale czego się nie robi dla ulubionej gry <3) na której zostanie zdradzonych parę sekretów z nadchodzącego nowego trybu gry!

Zmiany w Aktualizacji 1.10

 

ROZGRYWKA

  • Zmniejszono szansę otrzymania bandaży ze skrzyń skarbów i zrzutów zaopatrzenia o 35%
  • Zmniejszono wspomaganie celowania przy użyciu kontrolera. Powinno to pomów przy graniu karabinami snajperskimi.
  • Gracze nie powinni już przenikać przez zamknięte drzwi
  • Skrzynie powinny już otwierać się prawidło (nie lagować przy otwieraniu)
  • Gracze zabici podczas skoku nie powinni przenikać już przez obiekty spadajac
  • Lotnia nie powinna się rozłożyć jeżeli nieprzytomni aktywujemy panel skokowy
  • Podczas upadków lub swobodnego spadania nie powinniśmy już drgać
  • Taniec nie powinien naliczać czasu odnowienia, jeżeli nie został odtworzony
  • Skrzynie na poddaszach powinny prawidłowo wyrzucać łupy do środka budynków
  • Gracze nie powinni już przeżywać z 1 pkt. zdrowia śmiertelnych upadków
  • Nazwy towarzyszy nie powinny już drgać
  • Usunięto rzadki komunikat, gdy zostaliśmy zaproszeni do gry, a nie ukończyliśmy samouczka

BRONIE

  • Pociski nie powinny już zostawiać smug jeżeli strzelamy SMG z tłumikiem
  • Karabiny snajperskie nie będą przeładowywane w trybie patrzenia w lunetę
  • Granaty powinny eksplodować za każdym razem
  • Celownik nie powinien znikać po strzale ze snajperki tuż przed startem bojowego busa
  • Granat dymny ma poprawione efekty

DŹWIĘK

  • Zmniejszono głośność i częstotliwość odtwarzania tła dźwiękowego pułapek
  • Pojawił się nowy odgłos ostrzegający o zbliżaniu się do pułapki sufitowej lub podłogowej
  • Kroki towarzyszy są cichsze niż kroki przeciwników
  • W trybie obserwatora obserwowany gracz już tak nie tupie
  • Dodano nowe dźwięki chodzenia po drewnie, kamieniu, metalu, ziemi i trawie
  • Łatwiej usłyszmy teraz kroki przez ścianę
  • Dodano nowe odgłosy podczas spadania i upadku
  • Snajperka powinna być teraz słyszalna do 250 m.
  • Zmniejszono głośność wystrzału z strzelby taktycznej (nie wpływa na zasięg słyszalności)
  • Przyciszono odgłosy rewolweru
  • Nowe odgłosy przy używaniu apteczki, osłony i soku
  • Łatwiej będzie usłyszeć gracza szybującego do nas po aktywacji panelu skokowego
  • Głośność tańca zależy teraz od suwaka efektów dźwiękowych
  • Głośność wiatru zmienia się podczas spadku na lotni lub parasolu
  • Zmieniono dźwięk tykającego zegara

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono ogólną wydajność w sytuacjach, gdy w pobliżu jest wielu graczy
  • Poprawiono wydajność serwerów
  • Poprawiono wydajność na konsolach Xbox One
  • Poprawiono wydajność renderowania świateł i cieni
  • Poprawiono wydajność renderowania krzaków i innych obiektów
  • Poprawiono wydajność wątkową gry
  • Poprawiono wydajność interfejsu
  • Poprawiono wydajność silnika PhysX
  • Poprawiono wydajność procesora w Windowsie i na konsolach Xbox One
  • Poprawiono ogólną wydajność cząsteczek i efektów śladu animacji
  • Poprawiono wydajność podczas korzystania z lotni
  • Zoptymalizowano niektóre dźwieki
  • Zoptymalizowano systemy animacji
  • Zredukowano zacinanie się gry
  • Zmniejszono obciążenie sieci
  • Poprawiono wydajność serwerów i usunięto z nich parę błedów
  • Usunięto rożne przyczyny zacinania się gry

INTERFEJS

  • Powinniśmy widzieć własne statystki w trybie obserwatora
  • Możemy zdecydować się na porzucenie jednego wyzwania dnia
  • Dodano Statystyki połączenia sieciowego do Battle Royale (ping, przepustowość sieci, liczba pakietów oraz straty), aby aktywować tą opcję udajemy się do Ustawień -> Gra -> Interfejs -> Statystki połączenia sieciowego. Opcja aktualnie dostępna tylko na PC oraz Mac, powinna pojawić się również na konsolach
  • Dodano opcje wysyłania zaproszeń w oddziałach na ekranie obserwacji i zwyciestwa
  • Poprawiono wygląd i działania dobierania graczy
  • Dodano komunikat, gdy będąc krzakiem chcesz go użyć jeszcze raz
  • Zmieniono 60 sekundowy licznik rozgrzewki na komunikat Oczekiwanie na graczy
  • Powiększoną rozmiar dużej mapy
  • Poprawiono licznik czasu reanimacji
  • Minimalna czułość myszy i kontrolera wynosi teraz 0.1
  • Obok rozłączonych graczy pojawi się teraz dopisek Rozłączono
  • Modele postaci z Ratowania Świata nie powinny pojawiać się już w szafce
  • Ustawienia powinny się zapisywać nawet przy szybkim wychodzeniu z menu
  • Pojawiły się opisy założonych przedmiotów w szafce
  • Strefa burzy nie powinna już migotać przy zbliżaniu się
  • Można zgłaszać graczy którzy w nazwach mają chińskie znaki lub unicode
  • Poprawiono licznik na ekranie tablicy rankingu zwycięstw
  • Jeżeli burza nas zabije powinien pojawić się już poprawny komunikat

TRYB OBSERWATORA

  • Granaty dymne powinny być już poprawnie widoczne w trybie obserwacji
  • Gracze nie powinni być już niewidzialni podczas ich obserowania
  • Niektóre efekty nie powinny już pozostawać na ekranie podczas ich przełączania

OGÓLNE

  • Usunięto błąd czasami powodujący zawieszenie się gry podczas wyjścia do głównego menu

PLAYSTATION 4

Twórcy są świadomi problemu ze zbyt długim czasem pobierania aktualizacji. Musicie pamiętać o tym, że nie powoduje to zawieszania się gry (jak niektórzy błędnie stwierdzali). Proces trwa za długo i aktualnie są prowadzone prace nad poprawą tego.

RATOWANIE ŚWIATA

  • Ekskluzywni bohaterowie na konsolach Xbox One są dostępni dla graczy, którzy wykupili Pakiet Fundatora na konsoli Xbox. Gracze otrzymają bohaterów po ukończeniu zadania Łupolama, czyli wtedy gdy przyznawane są inne nagrody dla Fundatorów. Jeżeli zrobiliście już to zadanie, postacie powinny pojawić się po zalogowaniu. Nowymi bohaterami są:
    • Żołnierz: Komandos-renegat
    • Budowniczy: Stróż Knox
    • Ninja: Jadeitowa skrytobójczyni Sara
    • Rubieżnik: Przecieraczka szlaków Jess

ROZGRYWKA

  • Zwiększono zasięg rękodziała Vindertechu z lunetą do 8 pól oraz zmniejszono zadawane obrażenia z 62 do 56, a siłę uderzenia ze 100 do 90, w celu zrównoważenia broni
  • Przeróbka Eksplozja głów teraz zależy od Technologii gracza i poziomu jego bohatera, a nie jak dotąd od stałego procentu obrażeń broni
  • Niewłaściwe materiały podczas próby budowy schematów powinny się poprawnie wyświetlać
  • Schematy bronie energetyczne Vidertechu poprawnie zabierają nam surowców podczas tworzenia
  • Przedmioty poddane recyklingowi powinny być usuwane zanim pojawią się przedmioty uzyskane z recyklingu
  • Tory w misji dostarczania bomby można kłaść już poprawnie większej ilości miejsc
  • Dodano brakującą aktualizację zadania DurrBurgerowni w mieście
  • Podnoszenie kilku przedmiotów naraz zostało poprawione
  • Bronie Vindertechu nie będą dawały już prochu górniczego przy rozbieraniu
  • Legendarne młoty i włócznie poprawnie używają wymagań przy ich tworzeniu
  • Usunięto błąd powodujący upadek z mapy i zniszczenie podnoszonych przedmiotów
  • Usunięto błąd sprawiający, że podłogowe pułapki leczące nie zajmowały miejsca w w ekwipunku
  • Usunięto błąd sprawiający, że klucze transformacji zamieniały się w niewłaściwe przedmioty
  • Usunięto błąd powodujący trwałe podświetlenie niektórych pojemników
  • Usunięto błąd sprawiający, że włócznia Ścinacz Głów miała nieprawidłowy wskaźnik mocy 1 stopnia

MISJE

  • Dodano 5 nowych zadań odkrywczych
  • Misja odzyskania drona rozpocznie się po 20 sek., jeśli nie zostanie rozpoczęta wcześniej. Możemy teraz budować w miejscu uderzenia przed lądowaniem jednak budowle zostaną uszkodzone na skutek uderzenia
  • Dodano nowe ikony do zadań pobocznych by można było je łatwiej znaleźć
  • W misji naprawy schronu będziemy musieli znaleźć tylko brakujące moduły
  • Zadanie epickiej skrytka trolla zostanie teraz zaliczone w chwili otwarcia skrzyni

FUNKCJE SIECIOWE

  • Usunięto błąd czasami powodujący zawieszenie się gry z powodu porządkowania funkcji sieciowych
  • Poprawiono tekst o bieżącej aktywności na konsoli Xbox One
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlenie komunikatu o błędzie po przyjęciu zaproszenia od gracza, którego konsola Xbox One jest w trybie wstrzymania

INTERFEJS

  • Dodano opcję wylogowania się do głównego menu na komputerach PC i Mac
  • Podczas porównywania przedmiotów statystyki będą miały kolor zielony lub czerwony kolor, zależnie od tego, który przedmiot jest lepszy lub gorszy
  • Podczas porównywania przedmiotów kierunki strzałek zależeć będą od tego które statystki są lepsze, czy gorsze
  • Usprawniono proces zapraszania do znajomych podczas gry
  • Stosy przedmiotów powinny być lepiej rozmieszczane
  • Uratowani ocaleńcy nie powinni już pojawiać się podczas gry jako przedmioty w ekwipunku
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlenie nieprawidłowej liczby podnoszonych rzeczy
  • Możliwość tworzenia schematów będzie poprawnie odświeżana
  • Ostrzeżenia na stronach drzewka powinny pojawiać się poprawnie
  • Obrażenia kilofa teraz poprawnie uwzględniają efekt profitu wsparcia Tyle Roboty
  • Usunięto kilka błędów graficznych
  • Usunięto błąd uniemożliwiający zapisanie ustawień gracza
  • Poprawiono przypadki uciętego tekstu w menu
  • Poprawiono wyświetlane obrażenia przy trafieniu w głowę
  • Dopasowano grafikę okobota i ukrytego modułu w misjach naprawy schronu do nowego modelu i animacji
  • Dopasowano grafikę modułu medbota w misjach z rannymi ocaleńcami do nowego modelu i animacji
  • Pakiety ulepszlam teraz są o 25% tańsze!
  • Zaktualizowano tytuły zadań etapów obrony burzowej tarczy w Kamiennym Lesie.

NIEUDOKUMENTOWANE ZMIANY

Zmiany które już znajdują się w grze jednak nie zostały uwzględnione w patchnotsach.

  • Karabin szturmowy zbieracza – zmniejszono obrażenia 28, a siłę uderzenia 73
  • Przycięcie – zmniejszono obrażenia do 30, a siłę uderzenia do 80
  • Strzelba samopowtarzalna zbieracza – zmniejszono obrażenia do 124, a siłę uderzenia do 440
  • Niszczyciel pustaków – zmniejszono obrażenia do 135, a siłę uderzenia do 480
  • Epiccy bohaterowie halloweenowi mają teraz statystyki epickie zamiast legendarnych
  • Pułapki nie powodują już wybuchu butli z gazem. Daje to graczom większą kontrolę nad momentem wybuchu butli i zapobiegnie niszczeniu ich pułapek przez wybuchy

Podsumowanie

Jak podobają się wam zmiany wprowadzane przez developerów? Co byście jeszcze dodali bądź zmienili? Dajcie znać w komentarzach. Niedługo też otwieramy rekrutację na streamerów współpracujących z naszym serwerem. Jeżeli chcielibyście pomóc nam w rozwoju, macie pomysły co do funkcjonowania społeczności bądź chcielibyście spełniać się jako redaktorzy na naszych łamach, piszcie na Discordzie lub na email kontakt<małpa>fortnitepolska.pl

 

Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to wpadnijcie na naszego Fan Page na Facebooku, Grupę czy też Discorda !

  • Maciej Teofilak

    Po tej aktualizacji wszystkim na Xbox One zniknął polski dubbing (lektor) w trybie Ratowanie Świata. Ktoś może wie dlaczego ? Czy można to jakoś naprawić ?