Polub nas na Facebooku! Dołącz do naszej grupy Zajrzyj na naszego Discorda
Aktualizacja News

Fortnite Patch 1.9 z panelami skokowymi!

Fortnite Patch 1.9

Jak to ostatnimi czasy bywa, twórcy rozpieszczają nas tygodniowymi aktualizacjami wprowadzającymi nowe możliwości do gry. Ta aktualizacja jak również niedawno wprowadzane zapowiada się wyśmienicie. Znaczna większość zmian dot. trybu Battle Royale. Pojawią się poprawki rozgrywki, wydajności i czułości kontrolerów. Twórcy uraczyli nas dodaniem paneli skokowych, które wyrzucą nas wysoko w powietrze byśmy mogli rozłożyć lotnię w trakcie gry! Pozwoli nam to na szybsze przemierzenie mapy, przelatywanie nad przeszkodami i zaskakiwanie przeciwników atakiem z powietrza. Według nas jest to pomysł na obejście braku pojazdów w grze. Kampania również nie została pominięta i wprowadza większą wygodę w używaniu wielu systemów w grze oraz zestaw stylowych strzelb. Będą to 4 bronie, do których schematy będziemy mogli zdobyć w łupolamach, a je same będziemy mogli znaleźć w świecie gry.

Patch zostanie wprowadzony we wtorek, 14 listopada (zapewne w okolicach godz. 10). Warto również zauważyć fakt, iż wydarzenie Koszmarów Czar zostało przedłużone do 29 Listopada.

Battle Royale

Bronie

  • Zmieniono domyślne parametry czułości na kontrolerze. Zwiększono czułość lunety, zmieniono domyślne parametry ustawiania czułości na kontrolerze z 0.0-1.0 na 1-10
  • Do menu dodano opcję „Przywróć Domyślne”
  • Strzelanie, skakanie i przeładowanie nie anulują już trybu celownia

Rozgrywka

  • Prędkość ruchu maleje o 20% podczas używania zbieraka
  • Można budować na wielu trawiastych obszarach na których do tej pory nie było to możliwe
  • Można teraz budować w płytki zbiornikach wodnych (np. Loot Lake)
  • Przedmioty jednorazowe będą się poprawnie łączy w stosy do maksymalnej liczby
  • Zmieniono wygląd paska zrzutu zaopatrzenia
  • Gracze nie podnoszą już automatycznie zasobów i amunicji, gdy zostali powaleni
  • Usunięto błąd powodujący eliminowanie powalonych gracz w momencie opuszczenia rozgrywki przez członka drużyny, gdy inni jeszcze żyli
  • Nie można już reanimować towarzyszy przez drzwi
  • Usunięto błąd powodujący pojawianie się wszystkich efektów trafień na środku gracza
  • Można otwierać i zamykać drzwi w trybie budowy
  • Gracze nie zmieniają już fragmentów budynków, jeśli celując w budowlę zmieniają materiał (dot. schematu kontrolera Bojowy Pro)
  • Nie będziemy już podnosić zasobów, gdy mamy już 999 sztuk danego zasobu
  • Liczba obrażeń nie powinna już zachodzić na siebie podczas trafienia z snajperki
  • Poprawiono niektóre komunikaty wyświetlane graczom

Wydajność

  • Poprawiono czasy wczytywania
  • Zoptymalizowano widoczność obiektów, by poprawić wydajność
  • Poprawiono renderowanie cieni
  • Zredukowano nagłe opóźnienia spowodowane zacinaniem się serwera
  • Zredukowano zacinanie się gry podczas doczytywania dodatkowych zasobów w lobby
  • Usunięto błąd powodujący tymczasowe przestoje na serwerze, co mogło skutkować teleportowaniem się gracza

Tryb obserwatora

  • Efekty burzy są widoczne podczas obserwacji gracza nawet gdy znajduje się poza bezpieczną strefą

Interfejs

  • Przełączanie się miedzy granatami będzie podświetlało prawidłowe pole
  • Poprawiono stronę tablicy rankingowej
  • Usunięto błąd powodujący, że po wypiciu jednej mikstury pojawiał się efekt 100 pkt. osłony
  • Menu ekwipunku nie powinno się otwierać przy otwieraniu pułapek
  • Ikony schematu „Bojowy Pro” poprawnie wyświetlają się na pasku wyposażenia
  • Nie możemy anulować dobierania graczy podczas próby zamknięcia okna wiadomości
  • Po opuszczenie gry nie powinien pojawiać się przycisk „Wróć do bazy głównej”
  • Komunikat „Wystąpił problem” nie powinien pojawiać się po zakończeniu gry
  • Usunięto błąd który uniemożliwiał poprawne zapisywanie się ustawień czatu głosowego
  • Ikona reanimacji nie czerwienieje już, gdy nasz teammate został powalony
  • Licznik klatek na sekundę nie powinien już zasłaniać minimapy
  • Regulamin wyświetla już dopasowaną wersje językową dokumentu

Świat gry

  • Drzewa na konsolach są animowane
  • Dodano schody prowadzące na szczyt wzgórza w Tomato Town
  • W zachodniej części mapy powiększono parę szop i zburzono parę budynków
  • Poprawiono urwiska na Risky River by zachęcić do korzystania z mostów
  • Nie można już niszczyć łodzi na Loot Lake budując na nich obiekty
  • Usunięto parę problemów z poziomem szczegółów
  • Usunięto kilka szczelin w geometrii terenu
  • Niektóre obiekty stały się zniszczalne
  • Dodano kolizję pomiędzy szeregiem obiektów

Dźwięk

  • Dodano nowe odgłosy podczas podświetlania przedmiotów w szafce, trafienia w osłonę, ciało i głowę
  • Zmniejszono odgłosy powiadomienia przy powaleniu
  • Usunięto problem z wyłączaniem się dźwięku podczas śmierci
  • Usunięto odgłos krzaka pojawiający się podczas sytuacji niezwiązanych z nim
  • Opcja „Tylko znajomi” powinna działać poprawnie na Xbox One
  • Kroki nie powinny być już odtwarzane po zatrzymaniu się gracza
  • Efekty na ekranie zwycięstwa zależą teraz od suwaka głośności efektów, a nie jak do tej pory od głośności muzyki
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie się alarmu o powaleniu podczas reanimacji

Ogólne

  • Możemy teraz przypisywać klawisze klawiatur regionalnych
  • Usunięto kilka błędów z zawieszaniem się gry

Ratowanie świata

Rozgrywka

  • Dodano opcję „Przywróć domyślne ustawienia gry”
  • Nie możemy już stworzyć amunicji, gdy nie zmieści się w plecaku
  • Pułapki zamrażające i spadające pułapki sufitowe możemy znaleźć w świecie gry
  • Osłaniacze powinny się poprawnie przyczepiać do odrzuconych wrogów
  • Możemy zestrzeliwać z dwururki pociski czachomiotek i ciskaczy
  • Spadające pułapki będą teraz pokazywać maksymalny stopień
  • Przypływ adrenaliny powinien prawidłowo ożywiać graczy
  • Wykupienie węzła „Większy plecak” w drzewku zdolności poziomu 2 powinno być już możliwe
  • Usunięto błąd uniemożliwiający budowanie po aktywacji zdolności w trybie budowy
  • Usunięto błąd uniemożliwiający uszkodzenie ściany, gdy przymocowana była do niej wyrzutnia ścienna
  • Atlas nie powinien pojawiać się już w strefie Heksylwanii
  • Dodano reakcje fizyczne po uszkodzeniu Wabika Budowniczego

Misje

  • Gracze powinni dostawać ze skrzyń większe nagrody

Interfejs

  • Ekran magazynu burzowej tarczy został zaktualizowany
  • Licznik klatek na sekundę wyświetla się teraz pod minimapą
  • Możemy przewijać szczegóły przedmiotu podczas recyklingu na kontrolerze
  • Zmieniono opisy profitów bohaterów by były bardziej czytelne
  • Przy próbie podniesienia przedmioty, gdy ekwipunek jest pełen pojawi się komunikat „Plecak jest pełen!”, a przy podnoszeniu amunicji lub materiałów „Nie możesz nieść tego więcej!”
  • Liczniki czasu gadżetów powinny pokazywać teraz poprawne wartości po dołączeniu do trwającej gry
  • Zmieniono nazwę drzewka zdolności
  • Tworzenie przedmiotu nie powinno powodować zacięcia się klawisza potwierdzenia recyklingu
  • Przycisk umieszczania w Księdze Kolekcji został wyśrodkowany
  • Poziomy gwiazdek są poprawnie wyświetlane dla pułapki zrzucającej opony
  • Komunikaty błędów nie powinny zostawać na ekranie
  • Poprawiono parę błędów ucinania tekstu

Grafika

  • Wygląd typów wrogów żywiołowych został poprawiony

Wydajność

  • Poprawiono wydajność gry podczas używania znacznej ilości pułapek

Ogólne

  • Zadania subskrybentów serwisu Twitch zapewniają teraz minilamy
  • Łupolamy z ciężarówki trolla zostawiają teraz prawidłową ilość talonów

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to zapraszam na naszego Fan Page na Facebooku, Grupę czy też Discorda !

  • Damian Wiśnioch

    Mnóstwo literówek. Poprawcie ten tekst :)

    • Damian Wiśnioch

      Niezmiernie się cieszę, że komentarz wisi już 1 dzień a błędy nadal niepoprawione ;)

  • Michał “Mikele” Parchaś

    To juz jest?