Fanpage Dołącz do naszej grupy! Discord
Aktualizacja

Aktualizacja 12.10 wprowadza jajka wielkanocne, ale nie do Battle Royale

Opis zmian w pierwszej aktualizacji rozpoczynającej 12 sezon Fortnite!


Tryb kreatywny

Co nowego?

Tysiące rekwizytów
Dostęp do gotowców i pojedynczych rekwizytów, z których zostały stworzone, jest teraz o wiele łatwiejszy! Dwukrotnie kliknij gotowiec lub galerię, by przeglądać tysiące rekwizytów. Możesz wybierać je pojedynczo, umieszczać w świecie, a nawet przypisywać do paska szybkiego dostępu.

Idejajne jaja
Macie ochotę umieścić na swoich wyspach coś dla jaj? W galerii Jajka znajdziecie nowe elementy – najprawdziwsze jaja, które przygotowaliśmy specjalnie dla was!

WYSPY

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli przekroczyć granicę wyspy po wyłączeniu ustawienia „Wyjście poza granice”.

ROZGRYWKA

  • Dodano opcje wyspy umożliwiające kontrolowanie, do której drużyny trafi gracz dołączający do trwającej minigry.

BRONIE I PRZEDMIOTY

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze kucający w Podstępnym Pudle stawali się niewidzialni po wylądowaniu w wodzie.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie przedmiotów Podstępny Bałwan i Podstępne Pudło po dodaniu ich do paska szybkiego dostępu.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie przedmiotów Podstępne Pudło u innych graczy, którzy dołączyli do gry w toku.

NARZĘDZIA KREATYWNE I SMARTFON

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe wykonywanie zrzutów ekranu w Inspektorze wysp.
  • W wersji na urządzenia mobilne naprawiono błąd sprawiający, że po wybraniu wielu przedmiotów za pomocą Smartfona nie była dostępna funkcja wklejania.

GOTOWCE I GALERIE

Twórcy nie muszą już wybierać całej galerii, by wybrać z niej pojedynczy element, ponieważ dodaliśmy funkcję wyświetlania poszczególnych gotowców i elementów galerii oraz dodawania ich do paska szybkiego dostępu!

  • Dodano 1 nową galerię
    • Galeria Jajka
  • Dodano 6 różnych jajek do galerii „Przedmioty do zebrania”.
  • Dodano więcej kolorów do galerii „Warianty samochodów B” i „Warianty samochodów A”.
  • Dodano więcej ścian, podłóg i wariantów skał do galerii „Niezniszczalne”.
  • Dodano zielone meble do galerii „Jacht – rekwizyty”.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący konieczność usunięcia dodatkowego elementu dachu w fabryce w Neo-Wykrzywionych.
  • Dla środkowej prostej jaskini z galerii „Rekin – klify” usunięto funkcję Rekwizytomatu, która powodowała błędy graficzne.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że żółte grzyby stawały się niewidzialne w wersji na urządzenia mobilne lub przy niskich ustawieniach jakości grafiki.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że billboard w galerii „Ulica A” mógł być umieszczany wyłącznie na siatce.
  • Istnieje błąd związany z bocznym oknem wystawowym, który powoduje usuwanie sąsiadującej z nim ściany, dlatego dodaliśmy wersję tego elementu dostępną jako rekwizyt w galerii „Art déco – rekwizyty budowli”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ławka przenikała przez ścianę budynku Elektrownia, turbinownia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kilka śmietników przenikało przez ścianę lodziarni Sofdeez.
  • Naprawiono błąd powodujący, że w kabinach lodziarni Sofdeez nie było toalet.
  • Naprawiono błąd powodujący pozyskiwanie nieprawidłowych zasobów z niektórych elementów z galerii „Rekin”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że na schodach Mega Marketu brakowało prawidłowej tekstury.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że podłoże nie pasowało do ściany urwiska w galeriach „Siedlisko złoczyńcy” i „Zapuszczone siedlisko złoczyńcy”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że spody wszystkich skał w galerii „Warianty skał” były fioletowe.
  • Cała zawartość aktualizacji 12.00 jest teraz oznaczona jako „Ściśle Tajne” (wcześniej: „Szpieg”).
  • Naprawiono błąd sprawiający, że żółte grzyby z galerii gotowców „Więzienie” stawały się niewidzialne po wybraniu niskich ustawień jakości grafiki.
  • Do balkonów Latarni morskiej wprowadzono ostatnio kilka modyfikacji kolizji, które mogą wymagać od twórców zmiany położenia umieszczonych wcześniej balkonów.
  • Do poręczy Jachtu wprowadzono ostatnio kilka modyfikacji, które mogą wymagać od twórców zmiany położenia umieszczonych wcześniej poręczy.

 

URZĄDZENIA

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że Strefa modyfikatora nie wysyłała prawidłowo sygnału, gdy znajdujący się wewnątrz niej gracze opuszczali ją, ginąc od obrażeń od upadku.
  • Oznaczenie na przedmiocie jednorazowego użytku Podstępne Pudło poprawiono na „Maskowanie” (wcześniej: „Leczenie”).
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zmianę klas przez Kreatora klas, gdy widoczność przestrzeni podczas gry była wyłączona.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ustawienia widoczności Generatora liczb losowych nie były odzwierciedlane w grze.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Generator liczb losowych aktywował się podczas fazy rozgrzewki mimo ustawienia aktywacji podczas rozgrywki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Generator liczb losowych nie włączał Sekwencerów, mimo ustawienia ich na włączanie po rozpoczęciu gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Menadżer wyniku nie liczył jako opuszczenia gry likwidacji w wyniku obrażeń od upadku w obrębie Strefy modyfikatora.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli ustawiać generatorów przedmiotów na 3 sekundy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Kreatory klas nie pokazywały podglądu umieszczanych w nich przedmiotów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Urządzenie strefy punktowanej było widoczne w grze mimo wyłączenia ustawienia „Przedmiot widoczny podczas gry”.
  • Naprawiono błąd powodujący zapętlanie aktywacji przez Sekwencery po wybraniu innych niż domyślne ustawień opcji „Kierunek strefy” i „Kierunek impulsu”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że beczki, które miały wybuchać przed rozpoczęciem gry, nie były przywracane do momentu zakończenia pierwszej gry.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczom przechodzenie przez urządzenia barier, dla których wybrano ustawienie „Wydrążone pudełko”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze unosili się w powietrzu nad Panelami startowymi, które zgodnie z ustawieniami miały być niewidoczne podczas gry.
  • Naprawiono błędy powodujące, że urządzenia nie były wyświetlane prawidłowo podczas przewijania powtórek gier z trybu kreatywnego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że po wybraniu w Teleporterze ustawienia „Teleportuj po odebraniu sygnału na” efekty Strefy modyfikatora nadal działały na graczy, którzy teleportowali się poza strefę.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Kreator klas wyświetlał przechowywane w nim przedmioty mimo usunięcia ich przez użytkownika.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Aktywator ustawiony jako niewidoczny podczas gry był widoczny na Liczniku czasu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom celowanie w poziomie po wejściu do lufy armaty.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że pojazdy mogły wpaść pod mapę podczas lądowania z pewnych wysokości.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Podstępne Pole wyglądało na podglądzie inaczej niż w momencie jego umieszczania.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ustawienia barier Gwiezdna Przestrzeń i Mgławica powodowały rzucanie przez nie cieni.
  • Dodano wiele dodatkowych możliwości wyboru dla opcji „Początkowa ilość zdrowia”, „Początkowa siła osłon” i „Zdrowie przyznawane za likwidacje” do urządzeń Ustawienia drużyny i Kreator klas.
  • Dodano więcej możliwości wyboru do opcji „Zdrowie” Urządzenia celu, by łatwiej zapewniać balans rozgrywki w waszych grach.
  • Dodano więcej możliwości wyboru do ustawienia „Czas do detonacji” w Urządzeniu wybuchowym.
  • Pojawiło się więcej możliwości wyboru w opcjach „Wynik”, „Maksymalna liczba punktów”, „Minimalna liczba punktów”, „Zmiana wartości punktowej” i „Transmituj po osiągnięciu wyniku” w Menadżerze wyniku, by umożliwić większą swobodę wyboru przy punktowaniu waszych gier.
  • Dostosowano możliwości wyboru dla opcji „Wynik”, „Maksymalna liczba punktów”, „Minimalna liczba punktów”, „Zmiana wartości punktowej” i „Transmituj po osiągnięciu wyniku” w Menadżerze wyniku w celu zapewnienia spójności wszystkich ustawień.

INTERFEJS I OPCJE SPOŁECZNOŚCIOWE

​​​​​​Poprawki błędów

  • Poprawiono licznik aktywnych graczy pod minimapą, który w niektórych sytuacjach pokazywał nieprawidłową liczbę.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że wyposażanie przedmiotów z ekwipunku trybu kreatywnego nie powodowało aktywacji efektów dźwiękowych słyszanych przez graczy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że po użyciu przycisku Teleportu nie były zamykane wszystkie interfejsy menu Przeglądarki kanałów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że użycie przycisku cofania w menu „Moje wyspy” powodowało zamykanie całego ekranu interfejsu.
  • Naprawiono błąd utrudniający naciskanie przycisków strzałek w ustawieniach na urządzeniach mobilnych.
  • Naprawiono błąd powodujący, że mógł być wyświetlany przybliżony widok minimapy.

Ratowanie Świata

Dowódcy! Przygotujcie się na stylowe Ratowanie Świata!

Zobaczcie, co zdarzy się w Ratowaniu Świata w tym tygodniu!

12StW_LockerUpdates_1920x1080.jpg

ELEMENTY KOSMETYCZNE – STROJE I PLECAKI!

Odstrzelcie się dzięki strojom i plecakom, które teraz znajdziecie w Szafce w bazie! Ponadto stan Szafki w bazie jest zapisywany niezależnie od Battle Royale, więc wszelkie zmiany, których dokonacie w jednym trybie, nie będą wpływać na drugi.

„Czasem skuteczność to nie wszystko. Czasem liczy się tylko styl” – Kierownik Riggs

JAK DZIAŁAJĄ STROJE I PLECAKI?

Możecie wybrać w Szafce Ratowania Świata dowolny strój i plecak z BR i wyposażyć w nie swojego bohatera, niezależnie od tego, który z nich jest waszym dowódcą.

CHCECIE UŻYĆ STROJU O NIŻSZEJ KLASIE RZADKOŚCI? NIE MA PROBLEMU!

Wygląd waszego bohatera nie jest już ograniczony jego klasą rzadkości i możecie wybrać dowolny odblokowany styl. Jeśli więc posiadacie legendarnego bohatera 5 stopnia, na przykład Ratowniczkę Ramirez, będziecie mogli wybrać dla niej w Szafce dowolny styl niższej klasy rzadkości.

LUBICIE ORYGINALNY WYGLĄD WASZEGO DOWÓDCY? PROSZĘ BARDZO!

Domyślne style dowódcy, zarówno bohatera, jak i plecaka, są dostępne w Szafce i zawsze znajdują się tam na pierwszym miejscu. Wygląd domyślny zmieni się z chwilą, gdy wybierzecie inny zespół bohaterów, ponieważ jeden bohater nie może wyglądać tak samo, jak inny.

A CO Z REAKTYWNYMI ELEMENTAMI KOSMETYCZNYMI?

Baza nadal pracuje nad obsługą reaktywnych elementów kosmetycznych. Są wśród nich takie, które nie dadzą się przenieść do RŚ i zwyczajnie nie będą reagowały w tym trybie: na przykład Stratus i jego plecak, Namierzacz. Nadal jednak zamierzamy tworzyć odpowiedniki funkcji tam, gdzie to możliwe.

12StW_SteampunkBow_Social.jpg

ŁUK DZIURAWIEC

Moc steampunku… w formie łuku! Likwidujcie pustaki, by wypuścić zabójczą chmurę pary.

W sklepie tygodniowym od godz. 1:00 5 marca do godz. 1:00 12 marca.

StW07_Social_BattleHoundJonsey.jpg

OGAR WOJNY JONESY

Poszczuj pustaki tym ogarem!

  • Profit standardowy: Plecak
    • Zwiększa limit użyć Granatu Odłamkowego o 1.
  • Profit dowódcy: Plecak +
    • Zwiększa limit użyć Granatu Odłamkowego o 4.

W sklepie okolicznościowym od godz. 01:00 7 marca do godz. 1:00 4 kwietnia.

12StW_SpyLlama_Social.jpg

SZPIEGOLAMA

Rozbijcie tę nową lamę i opanujcie moc nowego zestawu broni szpiegowskich!

Uwaga: Na zakończenie sezonu wszystkie talony na kontach graczy, zostaną wymienione na Szpiegolamy.

ZADANIA WYDARZENIA GRY WOJENNE!

Każda symulacja Gier Wojennych to zadanie, które przy pierwszym ukończeniu daje wam talony okolicznościowe i unikatowy sztandar, byście mogli pochwalić się osiągnięciami. Wyzwania tego tygodnia to:

09StW_Hexed_Social_Hexed.jpg

KLĄTWA

Zdejmijcie klątwę albo przygotujcie się na najgorsze. Ukończcie zadania Gier Wojennych tego tygodnia i zdobądźcie sztandar i talony okolicznościowe!

09StW_Wargames_Social_Invasion.jpg

INWAZJA

Nie chcecie być na drodze tego lasera z zadań Gier Wojennych tego tygodnia, gdy wystrzeli!

Dowódcy, pora wskoczyć w najlepsze stroje. Do zobaczenia w grze!

StW06_Social_FrontEndImprovements.jpg

POPRAWKI POWAŻNYCH BŁĘDÓW

  • Gracze nie mogą zbierać przedmiotów, używając przycisku interakcji
  • Powaleni gracze nie mogą sami się reanimować.
  • Krzyżak kontrolera Xbox i drążki przestają reagować po przejściu do zakładki Zbrojowni
  • Interfejs przestaje odpowiadać po otwarciu menu społecznościowe/znajowych, a następnie przejściu do interfejsu ekwipunku/ustawień

epicgames.com/fortnite/pl