Fanpage Dołącz do naszej grupy! Discord
News

Epic Games mówi, że nic nie zmieniało w przejmowaniu ścian. I do tego prowadzi brak opisów patcha

Jakiś czas temu informowaliśmy, że chyba doszło do zmian w kwestii przejmowania ścian.


Być może pamiętacie temat sprzed kilkunastu dni odnośnie prawdopodobnego usunięcia mechaniki „rzutu monetą” podczas przejmowania ścian.

Ping jest niesamowicie ważnym elementem gier multiplayer. Do pewnego czasu decydował on nawet o tym, kto jako pierwszy przejmie ścianę. Epic Games w 10 sezonie to zmieniło, wprowadzając rzut monetą. W skrócie:

  • Jeśli element budowli zostaje zniszczony:
    • Serwer czeka 0,15 s zanim pozwoli na odbudowę
    • Gracze próbujący odbudować zniszczony fragment zanim upłynie te 0,15 s są dodawani do listy
    • Bierzemy pod uwagę dwa sposoby na wyłonienie zwycięzcy takiego pojedynku:
      • Rzut monetą pomiędzy graczami nie będącymi w danym momencie posiadaczami danego fragmentu
      • Rzut monetą pomiędzy wszystkimi graczami usiłującymi postawić fragment budowli
      • Przyznanie większych szans graczowi, który w danym momencie kontroluje dany element
    • Po zakończeniu opóźnienia element jest stawiany

Usunięte zdaniem graczy

Zdaniem graczy ta mechanika została usunięta wraz ze startem 2 rozdziału Fortnite. Teraz uzyskaliśmy odpowiedź Epic Games, według której kompletnie nic nie ruszano w tym temacie.

Epic przeprasza za opóźnioną odpowiedź, natomiast wyjawia, że twórcy nie dotykali tej mechaniki od dłuższego czasu. Wszystko działa tak, jak planowano.

Tutaj powstaje pytanie, ile jeszcze będzie takich sytuacji, zanim zaczną się pojawiać opisy aktualizacji? To po prostu prowadzi do niezdrowych sytuacji, w których gracze wiele muszą się domyślać co zostało zmienione, a co nie.

Tagi