Fanpage Dołącz do naszej grupy! Discord
Aktualizacja News

Opis aktualizacji 3.4 – Automaty, wyrzutnia jaj, zmiany broni!

Znamy już zawartość aktualizacji, oznaczonej jako 3.4 w Fortnite!


Od tego tygodnia developerzy zmieniają sposób publikowania aktualizacji. Co drugi tydzień będą dodawali nowe treści bez potrzeby aktualizacji. Będą to tak zwane Aktualizacje zawartości. Nowy sposób aktualizacji pozwali usuwać bardziej złożone błędy, a jednocześnie zapewni więcej treści i zabawy co tydzień.

Nowe przedmioty

Automat (Battle Royale)
Wymień zapasowe materiały na dodatkowy sprzęt!”

VendingMachine.jpg

Do gry zostają oficjalnie dodane Automaty, w których wymienicie materiały na broń. Wszystkie Automaty mają trzy rodzaje ofert.

Wielkie wybuchy v2 (Battle Royale)
Jeszcze więcej wybuchów w nowym trybie. Zdalne ładunki i wyrzutnie rakiet będą dodane by zapewnić nam więcej eksplozji

Wyrzutnia Jaj (Ratowanie Świata)
Podrzuć wybuchowe jajo pustakom i zobacz, jak sobie z nim radzą!

EasterEggLauncher.jpg

BATTLE ROYALE

Bronie  + Przedmioty

  • Dodano Automaty
    • Dostępne w różnych miejscach na mapie
    • Każda maszyna losowo dobiera rzadkość
      • Przedmioty w wersji zwykłej – białe kosztuję 100 materiałów
      • Przedmioty w wersji niezwykłej – zielone kosztują 200 materiałów
      • Przedmioty w wersji rzadkiej – niebieskie kosztują 300 materiałów
      • Przedmioty w wersji epickiej –  purpurowa kosztują 400 materiałów
      • Przedmioty w wersji legendarnej –  złota kosztują 500 materiałów
    • Każdy Automat sprzedaje trzy przedmioty, każdy dla innego typu materiału
    • Przedmioty w Automatach nie są limitowane
  • Wiele broni ma teraz celność pierwszego dokładnego strzału
    • Bronie:
      • Pistolety Automatyczne z tłumikiem
      • Taktyczne pistolety automatyczne
      • Pistolety
      • Pistolety z tłumikiem
      • Rewolwery
      • Desert Eagle
      • Karabiny
      • Karabiny Szturmowe
    • Podczas celowania, gdy się nie poruszamy, a broń strzela po raz pierwszy, strzał będzie miał 100% celność
    • Spadek obrażeń wraz z odległością został dostowany do broni z pierwszym dokładnym strzalem
      • Pistolety z tłumikiem i Taktyczne pistolety automatyczne
        • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 24 metrach
        • Redukcja obrażeń do 80% na 35 metrach
        • Redukcja obrażeń do 65% na 50 metrach
      • Pistolety i Pistolety z tłumikiem
        • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 28 metrach
        • Redukcja obrażeń do 85% na 47.5 metrach
        • Redukcja obrażeń do 75% na 70 metrach
        • Redukcja obrażeń do 65% na 250 metrach
      • Rewolwery i Ręczne Armaty (Desert Eagle)
        • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 35 metrach
        • Redukcja obrażeń do 70% na 60 metrach
        • Redukcja obrażeń do 40% na 85 metrach
      • Karabiny i Karabiny szturmowe
        • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 50 metrach
        • Redukcja obrażeń do 80% na 75 metrach
        • Redukcja obrażeń do 65% na 100 metrach
    • Mnożnik obrażeń w głowę zmniejszono do 2x dla broni z pierwszym dokładnym strzałem (2,5x).

GAMEPLAY

  • Limitowany tryb gry: Wielkie eksplozje v2
    • Ogólne
      • Bronie niewybuchowe zostały usunięte
      • Ogień towarzyszy usunięty .
      • 1:50 skrócony czas oczekiwania na pierwsze cztery burze (20s / 30s / 30s / 30s).
    • Zrzuty
      • Dają 50% więcej materiałów eksploatacyjnych
      • Dają 100% budulców.
      • Mają o 50% większe szansę na resp złotej wyrzutni rakiet.
    • Łupy podgłogowe
      • Dostajemy 60 / 90 / 120 przez uderzenie w drzewo/kamień/metal.
      • Wydostawanie materiałów zwiększone o 50%
      • Wyrzut amunicji zwiększony o 50%
      • Granaty impulsowe dodane na podłogach.
      • Pułapki zmniejszone o 50%.
    • Inne korekty łupów:
      • Ilość rakiet została zwiększona (Podłogi: 4-6 | Skrzynie: 8 | Zrzuty: 12 | Skrzynie: 16 | Lamy: 20).
      • Zwiększono o 100% wypadanie Grantów, Grantów impulsowych i Zdalnych ładunków.
      • Zmniejszono o 50% wypadanie bandażów, Medkity i Soki Slurp wypadają o 50% częściej.
      • Pułapki zostały wyłączone; Panele skokowe i ogniska odradzają się 1:1
      • Zwiększono wypadanie rakietnic o 100%
      • Zwiększono wypadanie Wyrzutni rakiet o 100%
  • Skorygowano ilości surowców zbieranych w grze:
    • Zwiększono wydobycie drewna o 10%
    • Zredukowano ilość surowców wydobywanych z obiektów.
      • Było +/- 30%, teraz +/- 15%.
      • Oznaczało to, że obiekt o wartości bazowej 100 mógł mieć od 70 do 130 zasobów. Teraz dałoby to od 85 do 115.
    • Nie dotyczy trybów tymczasowych

Ratowanie Świata

  • Wyrzutnia jaj została dodana do gry!
    • Wybuchowe jaja utrzymują się chwilę na ziemi
    • Kiedy przeciwnicy zbliżą się jaja detonują się po krótkim czasie
    • Maksimum 6 jaj aktywnych w jednym czasie